سیب کال حوا

سیب کال حوا

اشعار و نوشته های کاوه جوادیه / (کاوه) / (مهندس کاوه) / (کاوه جوادی)
سیب کال حوا

سیب کال حوا

اشعار و نوشته های کاوه جوادیه / (کاوه) / (مهندس کاوه) / (کاوه جوادی)

رفتم

دل ز عشقت بریدم و رفتم

ره دیگر گزیدم و رفتم

چون غزالی نواختی تو مرا

زان نوازش رمیدم و رفتم

بوسه از گونه هام دزدیدی

از لبت گل نچیدم و رفتم

شهد وصلت ز تو طلب کردم

زهر تلخی چشیدم و رفتم

در کلام تو مهر بود، ولی

از تو مهری ندیدم و رفتم

تا نگردم اسیرت ای کذاب

تند و چابک دویدم و رفتم

ناله کردی که بازگرد و مرو

ناله ات را شنیدم و رفتم

پرپرت کردم ای گل صدرنگ

کز کنارت وزیدم و رفتم

عاقبت ای نگار هرجائی

خوش ز دامت رهیدم و رفتم

در فراغت نبد خیالی، لیک

سوی پیری خمیدم و رفتم

راست گویم، دروغ چیز بدیست

از غم تو تکیدم و رفتم

ترک کردم تو را به حسرت و آه

لب به دندان گزیدم و رفتم

تیر عشقت به بال من بنشست

زاو به خون در تپیدم و رفتم

تا بدانجا که عارفان رفتند

پرده ها را دریدم و رفتم

دوری از تو جهنم است و بهشت

به بهایش خریدم و رفتم

"کاوه" می خواست بازگردد باز

بر سرش هی کشیدم و رفتم

تو بنال

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.