سیب کال حوا

سیب کال حوا

اشعار و نوشته های کاوه جوادیه / (کاوه) / (مهندس کاوه) / (کاوه جوادی)
سیب کال حوا

سیب کال حوا

اشعار و نوشته های کاوه جوادیه / (کاوه) / (مهندس کاوه) / (کاوه جوادی)

منو ببخش


   مریم حیدرزاده بلد نبود اینجوری بگه ... من گفتم

اگه پولو دوسش دارم خیلی زیاد، منو ببخش

اگه با مال تو می خوام بشم دوماد، منو ببخش

منو ببخش اگه روزا، سرت کلاهی می ذارم

منو ببخش اگه شبا، کلاهتو ورمی دارم

منو ببخش، اگه به دُم کلفتا هی رشوه می دم

منوببخش اگه بشون،ویسکی،عرق،میوه می دم

منو ببخش اگه بساط عیششون رو می سازم

اگه واسه جور شدن کارام یه جور پا اندازم

اگه یه بس می چسبونم، تا که بگه سر حالم

منو ببخش پا منقلم، سرش رو شیره می مالم

اگه که آقازاده ها فاسد شدن، منو ببخش

اگه شماهارو دیگه را نمی دن، منو ببخش

منو ببخش اگه تو دادگا مشغول خنده می شم

اگه با حقه بازیام، پیش تو شرمنده می شم

منو ببخش مأموریت، اروپا از زندون می رم

نشونیمو نه به شب و، نه دست آسمون می دم

منو ببخش اگه با بد، خوبیتو پاسخش می دم

تویه فرشته ای و من شیطون و آموزش می دم

منو ببخش اگه تو خوبی و بهت می گم جواد

اگه پیش غریبه ها، آبروت و می دم به باد

منوببخش اگه همه چیزومی خوام واسه خودم

ببخش اگه کمم ولی زیادی مایه دار شدم

منو ببخش اگه پولو دوسش دارم قد خدام

آخه یه بارهم نشده، برم پا سفرة بابام

اگه پولو دوسش دارم خیلی زیاد، منو ببخش

اگه با مال تو می خوام بشم دوماد، منو ببخش