سیب کال حوا

سیب کال حوا

اشعار و نوشته های کاوه جوادیه / (کاوه) / (مهندس کاوه) / (کاوه جوادی)
سیب کال حوا

سیب کال حوا

اشعار و نوشته های کاوه جوادیه / (کاوه) / (مهندس کاوه) / (کاوه جوادی)

پنجره ها

پنجره های من و تو با هم وا می شوند

پنجره های من و تو با هم بسته می شوند

پنجره های من و تو، به هم وابسته می ش.ند

 

پنجره های من و تو در تنهائیمان وا می شوند

پنجره های من و تو در ازدحام بسته می شوند

پنجره های من و تو، در ازدحامِ تنهائی وابسته می شوند

 

پنجره تو، وقتی تو پشت پنجره ات هستی وا می شود

پنجره تو، وقتی پدرت نیز پشت پنجره ات هست، بسته می شود

پنجره تو، به تو و پدرت وابسته می شود

 

پنجره من، وقتی پشت پنجره ام هستم وا می شود

پنجره من، وقتی مادرم نیز پشت پنجره ام هست، بسته می شود

پنجره من ، به من و مادرم وابسته می شود

 

تا پنجره تو همیشه باز باشد، کاش بی پدر بودی

تا پنجره من هرگز بسته نشود، کاش ...... ولی هیچ کس بی مادر نمی شود

کاش پنجره ها بی دلیل وابسته می شدند