سیب کال حوا

سیب کال حوا

اشعار و نوشته های کاوه جوادیه / (کاوه) / (مهندس کاوه) / (کاوه جوادی)
سیب کال حوا

سیب کال حوا

اشعار و نوشته های کاوه جوادیه / (کاوه) / (مهندس کاوه) / (کاوه جوادی)

آکادمی اقتصاد ایران خانم 2011

خانم ها آقایان

به آکادمی اقتصاد ایران خانوم 2011 خوش آمدید

امیدوارم این مرحله فاینال باشه و دوره ی دیگه ای برگزار نشه

از بین صدها نفر دزدان بیت المال، رانت خوار و اختلاس گر با پول شما بدون در نظر گرفتن تقدم و تأخر و میزان اختلاس این 5 نفر انتخاب شدند

آقای مرتضی رفیق دوست

قاضی پرونده گفت: حبس ابد

مقامات قضایی گفت: 6 سال حبس کافیه، عفو بشود

رئیس زندان گفتند: همین 6 سال رو هم به عنوان مأمور خرید زندان بره آلمان و بیاد و تو زندان نباشه

شما رأی دادین بمونه

آقای شهرام جزایری

            قاضی پرونده گفت: 27 سال زندان

رئیس زندان گفتند: حوصله اش سر رفت، 1 دفعه اَ اَ اَ اَ اَ در رفت

            مقامات قضایی گفت: محکومیتش رو 11 سال هم زیاد میکنیم

رئیس زندان گفتند: مهم نیست، 1 سلول رو براش هتل 7 ستاره میکنیم

شما رأی دادین بمونه

آقای عباس کوتول

قاضی پرونده گفت: 3 سال حبس و 3 سال تبعید و چند ده میلیارد تومان جریمه

مقامات قضایی گفت: من اینقدر حواسم تو نتیجه ی 2 تا شرکت کننده قبل بود که چیزی یادداشت نکردم، فقط می گم تحت تأثیر قرار گرفتم

رئیس زندان گفتند: حالا که همه قضیه رو فراموش کردن، صداشو در نیاریم، فرق نمیکنه کجا باشه

شما رأی دادین: ما هرگز فراموش نمی کنیم، بمونه

آقای محمدرضا (ی) با اسم مستعار سلطان شکر

قاضی پرونده گفت: 26سال حبس تعزیری و 73 میلیارد تومان جریمه نقدی

مقامات قضایی گفت: آزادی در مقابل 150 میلیارد تومان وثیقه

رئیس زندان گفتند: 25 اسفند 1386 می فرستیمش مرخصی، خودش سعی کنه بر نگرده

شما رأی دادین: نره، بمونه

و حالا این شما و این برنده نهایی آکادمی اقتصاد ایران خانوم 2011
آقای ..... نمیدونم اسامی زیادی مطرحه ............. ما میگیم آقای ........................ الف – خ

قاضی پرونده گفت: دزد نگرفته پادشاس

مقامات قضایی گفت: باید از من تشکر بشه که گفتم بگیریدش

مقامات بانک مرکزی گفت: باید از من تشکر بشه که حدس زدم داره 1 اتفاقاتی می افته

مقامات دولت گفت: باید از من تشکر بشه که 1 بار 1 جایی تو 1 سخنرانی ای گفتم 1 اختلاسی داره تو 1 بانکی شکل می گیره

مقامات مقننه گفت: باید از من تشکر بشه که اصولاً کلمه ی اختلاس رو تو قانون پیش بینی کرده ام

محمودرضا خاوری، گفت: من کانادا هستم، ویسکی می خورم، شما هرکاری دلتون می خواد بکنین
شما رأی دادین: این هم برگردونین، ما از 1 قرونش نمیگذریم

جایزه آکادمی اقتصاد ایران خانوم 2011 تعلق میگیره.................. به .......................

هرکی زورش بیشتره

یه حرفهایی همیشه هست که از باد سر معده است
پر است از گفته هایی که خیال کردیم خطا کرده
همیشه آخر حرفاش پر از حرفای ناگفته ست
گمون کردی که تا دنیاس، توی پاستور تو می مونی؟
یه حرفایی همیشه هست که توی گقته هاش پیداست

از اون حرفا که یک عمره برای ما شده ممنو
از اون حرفا که لات و لوطِ توی چاله میدون زد
از اون حرفا منم مثل تو میدونم و میدونی
گمون کردی که تا دنیاس، توی پاستور تو می مونی؟

 

مث حرفای این آقا ، که اغلب مایه ی خنده است
دلش طاقت نیاورده، که لولو چی چی رو برده
تا باشه حال ما اینه، تا باشه دنیا آشفته ست
به زیر سقف اون خونه نمیدونی که مهمونی؟
از اون حرفای زشتی که مث هزلای زاکانا ست

از اون حرفای بی پرده شبیه حرف این یارو
مث این که "کجات سوخته" از اون حرفهای خیلی بد
فقط من با ادب هستم، تو لات چاله میدونی
به زیر سقف اون خونه نمیدونی که مهمونی؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد