سیب کال حوا

سیب کال حوا

اشعار و نوشته های کاوه جوادیه / (کاوه) / (مهندس کاوه) / (کاوه جوادی)
سیب کال حوا

سیب کال حوا

اشعار و نوشته های کاوه جوادیه / (کاوه) / (مهندس کاوه) / (کاوه جوادی)

پوستینت بپوش ،کاوه ی من

ای که همچون چراغ انجمنی

گل مهتاب در نگاه منی

ای که در لایه های سبز غزل

گل یاس شکفته در چمنی

پوستینت بپوش "کاوۀ" من

تا که ضحاک را کمر شکنی

بس که از چهره مشک می باری

گوئیا از ولایت ختنی

گرچه میلاد تو مبارک شد

تو مبارک تر از همین شدنی

چشم تنگ برادران روشن

بعد عمری رسیده پیرهنی

گفته بودم که من مرید توام

گفته بودم که تو مراد منی

راستی یک کلام مانده هنوز

ای که جان کلام در بدنی

گرچه گاهی فرشته ها مَردند

من که بودم، تو آمدی چه کُنی؟

 

شعری که جناب حسین دلجوئی (دلجو) در پنجاه و ششمین سالروز تولدم سرودند

نظرات 5 + ارسال نظر
آغا کلان چهارشنبه 5 شهریور 1393 ساعت 08:37 http://aghakalan.blogfa.com/

سلام بر مهندس عزیز و ارجمند
با عرض پوزش با تأخیر تولدتان تبریک گفته و آرزوی سلامتی حضرت عالی را از درگاه ایزد منان خواهانیم.

اهل چمن مشتاق دیدار شمایند؛

با طنز «خر شیردل»…[گل]

بسیار سپاسگزارم

هاله نور دوشنبه 3 شهریور 1393 ساعت 03:00

تو همان ابتدای هر ادب و
تو همان انتهای هر سخنی
و
پوستینت بپوش ،کاوه ی من
تا که ضحاک را کمر شکنی
و
چشم تنگ برادران روشن
بعد عمری رسیده پیرهنی
به به

محدثه پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 21:01 http://seylan.blogfa.com

لطف دارید.سپاس
اقای جوادی خیلی ممنون که به وبلاگم اومدید و نظر دادید.یه دنیا تشکر.
با افتخار لینک شدید

سپاس

محدثه سه‌شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 00:36 http://seylan.blogfa.com

سلام اقای جوادی.جلیلی هستم دختر عمه اقای ریحان صفت.خوش حال میشم به وبلاگ من بیاید و کارهای ناقابل من رو بخونید.یه دنیا ممنون.

سلام
بزرگوارید. حتماً و با کمال میل خواهم آمد و اگر اجازه بدین لینک وبلاگتون رو تو "سیب کال حوا" خواهم گذاشت
شما هم لینک من رو بذارید خوشحال میشم
به امید دیدار

love جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 05:12 http://kdblog.iilg.biz

باد با چراغ خاموش کاری ندارد

اگر در سختی هستی , بدان که روشنی . . .
------------------
من در برخی از امتحاناتم مردود شدم اما دوستم تمام درسهایش را با موفقیت گذراند.

اکنون او یک مهندس در شرکت مایکروسافت است

و من فقط مالک مایکروسافت هستم ... بیل گیتس


6547

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد