سیب کال حوا

سیب کال حوا

اشعار و نوشته های کاوه جوادیه / (کاوه) / (مهندس کاوه) / (کاوه جوادی)
سیب کال حوا

سیب کال حوا

اشعار و نوشته های کاوه جوادیه / (کاوه) / (مهندس کاوه) / (کاوه جوادی)

شب عیده

شب عیده سر پل دسفروشا داد می زنن

آی خانوم، آی کوچولو، آی آقایون، اهل وطن

بخرین، آتیش به مالم زده ام، شورت و پیرن

همه یک جور می پوشن، مرد و پسر، دختر و زن

تیپ خوبه، تیپ خفن، هم واسه تو، هم واسه من

یارو آدم شده، حوا شده داف خوشگلش

تهرون ما یه بهشته، پاریس و رم رو ولش

لباسا خارجیه، پارچه و مارک و مدلش

آخرین مد از توی ژورنالای چین و پکن

تیپ خوبه، تیپ خفن، هم واسه تو، هم واسه من

آبجی اون لباسای رنگ و وارنگ و ور ندار

گرچه فرقی نداره، می خوای بپوش، می خوای درآر

خدا کاری کرده سبزه همه جا فصل باهار

رنگ سال سبزه، شکیرا می پوشه رنگ بدن

تیپ خوبه، تیپ خفن، هم واسه تو، هم واسه من

آخه اون مردم آلامد و اهل دل کوشن؟

این طرف آخر بنزه، اون طرف خز فروشن

جین سبزم اومده، چون که همه جین می پوشن

حاج آقا جای عبا، اهل قبور جای کفن

تیپ خوبه، تیپ خفن، هم واسه تو، هم واسه من

خلیجی خط کشیده دور چشای نرگسش

مانتوش اونقد تنگه که بالا نمیاد نفسش

می گه شد سن تروپه، با لعبتای تاپ لسش

توی تهرون بپوشش، بکن اگه رفتی به کن

تیپ خوبه، تیپ خفن، هم واسه تو، هم واسه من

یکی با تی شرت قرمز ویراژ خفیف می ده

زیر گوش دختره شماره تیلیف می ده

دختره تو دهنش می زنه، با یه کیف می ده

فحش بد، مرتیکه خار و خسِ کیف تو دهن

تیپ خوبه، تیپ خفن، هم واسه تو، هم واسه من

مرده تا چش می چرونه دخترای خوش گلو

اینجای اینو نیگا می کنه، اونجای اونو

خانومش بهش می گه:"صبری بکن تا تو خونُو             

بزنُم توی سرت، با ماهیتابُه ی چودن"

تیپ خوبه، تیپ خفن، هم واسه تو، هم واسه من