سیب کال حوا

سیب کال حوا

اشعار و نوشته های کاوه جوادیه / (کاوه) / (مهندس کاوه) / (کاوه جوادی)
سیب کال حوا

سیب کال حوا

اشعار و نوشته های کاوه جوادیه / (کاوه) / (مهندس کاوه) / (کاوه جوادی)

مردی از آئینه



از آسمان ها، طلوع نورو سحر رسیده

حماسه سازان، حماسه سازی دگر رسیده

ز خاطرات دفاع و ایثار و سربلندی

نشانه ای از، شکوه و شور و شرر رسیده

مردی از آئینه، با خویی دل پسند

ایران بی کینه، ایران سربلند

ز بطن مردم، برای مردم به عزمِ عزّت

یکی به پا خاست،به سان کاوه ز راه همت

یکی به پا خواست، که بشکند راه و رسم پیشین

که آورد باز، به روح و جان و به قلب ملت

امیدی بر زندگی، در خاکی ارجمند

ایران بی کینه، ایران سربلند

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 19:43

عجله کن تا به چهلم شارن برسی

متأسفانه منظورتان را منوجه نشدم

مرضیه الف یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 14:10 http://sayetanhai70.mihanblog.com

قضاوت از شما بعیده استاد...........
یادتون نره ما به همه چیز واقف نیستیم....
من باب پاسخ به کامنت بالا گفتم...
حداقل توقع من از اهل هنر احترام به همه تفکر هاست...
یاعلی

سرکارخانم مرضیه الف عزیز
در یک نظر برایم نوشته بودید:
قضاوت از شما بعیده ......
دوست عزیز؛ متوجه نشدم. آیا پیامتون خطاب به من بود یا به اون دوست عزیزی که در محل "نظر" به شعر، توهین و نفرین کرده بود و نوشته بود: "لعنت بر تو 9دی" یادت نرود؟
من که در کمال ادب نوشته بودم: " من به خاطر دارم و شما هم تاریخ را به خاطر داشته باشید.
کدام بی ادبی را در متن من دیدی که مرا مستحق این سرزنش دانستید؟
مطمئنید که نظر ها را جا به جا نخوانده اید؟
لطفاً یک بار دیگر هم آن صفحه، آن شعر و نظرها را ببینید

[ بدون نام ] شنبه 7 دی 1392 ساعت 23:30

لعنت بر تو 9دی یادت نرود

سپاسگزارم
من 9 دی را خوب به خاطر دارم، شما هم تلاش کنید تاریخ را فراموش نکنید. از خلقت آدم تا 9 دی و از 9 دی تا امروز
اگر نشانی از شما داشتم، عرض ارادتم را حضوری و صمیمانه تر تقدیمتان می کردم

ستاره کویر جمعه 6 دی 1392 ساعت 09:39 http://hadiseashna.blogsky.com

«همه از خدائیم، به سوی خدا میرویم»
کلّ هستی از خداست. آنچه در دنیای توهّمتان می بینید، از ذات احدیّت نشأت گرفته است. آیا چیزی جز خدا و جز از خدا می بینید؟ خدا آنچه هست، آنچه نیست، آنچه خواهد بود و آنچه بوده است، می باشد. خدا تنها حقیقت، تنها زندۀ واقعی، تنها حیات جاودان و تنها شعور حاکم بر هستی است.
جز خدا نیست. هر چه هست، خداست. جز خدا نبینید، جز خدا نپندارید و جز خدا حامی ای نجوئید که او ذات یگانۀ هستی است. تنها حقیقت ماندگار و تنها پدیدۀ جاودان. جز او هر چه هست، همه از اوست. با اوست. در اوست و تنها اوست که هست و غیر او هر چه هست، زندگانی از او می یابد که او وحدت بی منتهاست. (از وبلاگ حدیث آشنا)

آغا کلان سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 14:32 http://aghakalan.blogfa.com/

درود بر شما
جناب کاوۀ عزیز و ارجمند، هنرمند فرهیخته:
خواندیم و کیفور شدیم اهل چمن دعاگوی شمایند و چشم انتظار دیدار...

با فصلنامۀ؛ «پیک شادی» _ شمارۀ 3 _ پاییز 1392
مشتاق دیدار شما خوبانم.

خیر پیش.

سپاسگزارم
به امید دیدار

راشدانصاری دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 10:08 http://www.khaloorashed.com

خیر است انشالله....
خسته نباشید

سپاسگزارم
ان شاءالله همه عاقبت به خیر شویم و برخلاف دولت های نهم و دهم این دولت روسفید از آب درآید. باید صبر کرد و دید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد