سیب کال حوا

سیب کال حوا

اشعار و نوشته های کاوه جوادیه / (کاوه) / (مهندس کاوه) / (کاوه جوادی)
سیب کال حوا

سیب کال حوا

اشعار و نوشته های کاوه جوادیه / (کاوه) / (مهندس کاوه) / (کاوه جوادی)

کوچۀ یاس و پرچین

معنی عشق شیرین من تو را می شناسم

یاد آن روز دیرین من تو را می شناسم

نیتی کن دو بیتی نذر این تنگ دل کن

ای غزل های غمگین من تو را می شناسم

مهربان عشق یعنی قلب تنگ صبورم

با دل من تو بنشین من تو را می شناسم

صورتت ماه من شد، شام را روشنی ده

ماه همراه پروین من تو را می شناسم

روح پاک مسیحا، معجز ناب موسی

نوح امواج سنگین من تو را می شناسم

همره ما بیا تا سرزمین شقایق

کوچۀ یاس و پرچین من تو را می شناسم

وقت گل چیدن آمد، فصل مِی خوردن آمد

ای گلِ نازِ گلچین من تو را می شناسم

نرگس از چشم تو باید خماری بگیرد

معنی عشق شیرین من تو را می شناسم

نظرات 2 + ارسال نظر
هاله نور جمعه 18 مهر 1393 ساعت 07:40 http://halenoor.blogsky.com

حکم اولیه محمدرضا رحیمی معاون اول محمود احمدی نژاد:

۱۴ سال حبس و پرداخت ۴ میلیارد جزای نقد...

با اجازه استاد جوادیه

(معنی عشق شیرین من تو را می شناسم)
ای معاون توی کابین من تو را می شناسم
دستِ در پشت پرده، شب تو را ننگ داند
(یاد آن روز دیرین من تو را می شناسم)
(نیتی کن دو بیتی نذر این تنگ دل کن)
فال ها گیر کف بین من تو را می شناسم
نوحه، مرثیه، شیون، گریه... افسردگی زا
(ای غزل های غمگین من تو را می شناسم)
(مهربان عشق یعنی قلب تنگ صبورم)
حرف سیمای تلقین من تو را می شناسم
حال ما را سیه رو می کند نفت آری
(با دل من تو بنشین من تو را می شناسم)
(صورتت ماه من شد، شام را روشنی ده)
"بردیای دروغین" من تو را می شناسم
خانه در ناکجاآباد سفلی مهر توست!!!
(ماه همراه پروین من تو را می شناسم)
(روح پاک مسیحا، معجز ناب موسی)
وقت اکرام مسکین من تو را می شناسم
مثل سیل آمدی تا خانه ویرانه سازی
(نوح امواج سنگین من تو را می شناسم)
(همره ما بیا تا سرزمین شقایق)
خاک را کرده تدفین من تو را می شناسم
دولت پاک و عادل، ای در باغ سبز و
(کوچۀ یاس و پرچین من تو را می شناسم)
(وقت گل چیدن آمد، فصل مِی خوردن آمد)
کودتاهای ننگین من تو را می شناسم
"مرکزی بانک" کشور "بیمه" کردی تو در چین
(ای گلِ نازِ گلچین من تو را می شناسم)
(نرگس از چشم تو باید خماری بگیرد)
واردات تو مرفین من تو را می شناسم
"هاله نور" شعر "کاوه" خواندی به این نام:
(معنی عشق شیرین من تو را می شناسم)

http://halenoor.blogsky.com/1393/07/18/post-31/%D9%86%D9%82%DB%8C%D8%B6

وحید رسولی چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 17:34

بسسسسسسسسسسسسسسسسسسیار زیباست

سپاسگزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد