سیب کال حوا

سیب کال حوا

اشعار و نوشته های کاوه جوادیه / (کاوه) / (مهندس کاوه) / (کاوه جوادی)
سیب کال حوا

سیب کال حوا

اشعار و نوشته های کاوه جوادیه / (کاوه) / (مهندس کاوه) / (کاوه جوادی)

برره

نه من از چاپلوسان دیارم

نه بادمجان به قابت می گذارم

فقط جون عاشق خاگینه هستم

مرا بگذار پاچه ت را بخارم

 

همه "ووی گوشگولانس" اینجا کجا بید

برره مظهر ایران ما بید

که هر قفلی کلیدش پول بیده

وَ خارش درد جمله پاچه ها بید

 

از زبان آقای مهران مدیری:

نه از لیلون خود قَر کرده بیدم

نه من عشق از خودم در کرده بیدم

گرفتم پول یا مفت و از این راه

تمام ملت و خر کرده بیدم

 

پاسخ ما:

الهی که زِ لیلونــت بشی دور

"نُچُفسکو" هات بشه با لوبیا جور

نشیمن گز زنه نیشت الهی

نخود کوری، نخود کوری، نخود کور

 

و کلام آخر:

وَگوئِم کاش مدیری مرده بیده

که این مجموعه را او آفریده

ببین تیشه زده بر ریشۀ من

مغول اینسان به فرهنگم نَر...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد